logo

NEW MECHANISMS OF PARTNERSHIP-BASED GOVERNANCE AND STANDARDIZATION OF VOCATIONAL TEACHER EDUCATION IN UKRAINE (PAGOSTE)

(609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP)

Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні

 

Project acronym: PAGOSTE Коротка назва проекту: PAGOSTE
Priority: Capacity Building in higher education – Structural Projects Пріоритет Розвиток потенціалу вищої освіти
Project duration: 15.01.2020 – 14.01.2023 Тривалість проекту: 15.01.2020 – 14.01.2023
EU funding instrument: European Neighbourhood Instrument (Erasmus+: КА2 CBHE) Програма фінансування ЄС:  Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Target groups:
Students at HEIs who study in vocational teacher training programs, VET teachers, VET school management, Ministry of Education and Science of Ukraine, VET learners, employers
Цільова група:
Студенти ЗВО, які навчаються за програмами підготовки викладачів професійної освіти, викладачі професійної освіти, керівники закладів професійної освіти, Міністерство освіти і науки України, слухачі закладів професійної освіти, роботодавці

 

Учасники консорціуму
EU partners

  • University of Konstanz, Germany, coordinator
  • University Roma Tre, Italy
  • Vienna University of Business and Economics, Austria

Ukrainian partners

  • Ministry of Education and Science of Ukraine, Kyiv
  • Institute of Vocational Education and Training at the National Academy of Pedagogical Sciences, Kyiv
  • Kyiv National Economic University, Kyiv
  • Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, Kharkiv
  • National Transport University, Kyiv
  • South Ukrainian National Pedagogical University, Odesa

 

Партнери з ЄС

 Університет Констанц, Німеччина

  • Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія
  • Римський університет Тре, Італія

 

Українські партнери

  • Міністерство освіти і науки України, Україна, Київ
  • Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Київ
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Київ
  • Українська інженерно-педагогічна академія, Харків
  • Національний транспортний університет, Київ
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Одеса

 

Project goals and objectives:

Wider objective is to foster the quality and relevance vocational teacher education in Ukraine by establishing standards with respect to partnership-based governance (PBG) mechanisms between universities, which offer vocational teacher training, and vocational schools.

Specific project objectives are:

– to establish effective mechanisms of partnership between HEIs, which are involved in vocational teacher education, and vocational schools and other stakeholders;

– to employ mechanisms of PBG for in-service vocational teacher training;

– to enable educational institutions involved in vocational teacher education to use standards for PBG.

Мета та завдання проекту:

Метою проекту є підвищення якості та актуальності підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти.

Завдання проекту:

– налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти й іншими зацікавленими сторонами;

– запровадити механізми УОП в систему підготовки викладачів для професійної освіти;

– дати змогу навчальним закладам, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, використовувати стандарти УОП.

Activities:

  • Analysis of vocational teacher education governance
  • Elaboration and implementation of PBG mechanisms
  • Content input from European partners on elaboration of PBG mechanisms
  • Setting up PBG mechanisms for the national level
Напрями діяльності за проектом:

§  Аналіз системи управління підготовкою викладачів для професійної освіти

§  Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства (УОП)

§  Змістовий внесок європейських партнерів в розробку механізмів УОП

§  Запровадження механізмів УОП для національного рівня

Expected results:

  1. Governance of vocational teacher education analysed
  2. Partnership-based governance (PBG) elaborated and implemented
  3. Content from European partners on PBG inputted
  4. PBG mechanisms for the national level set up
Очікувані результати:

  1. Проаналізовано систему управління підготовкою викладачів для професійної освіти
  2. Розроблено та впроваджено механізми управління на основі партнерства (УОП)
  3. Зроблено внесок європейськими партнерами в розробку механізмів УОП
  4. Запроваджено механізми УОП для національного рівня
The Erasmus+ project deals with governance in vocational teacher education (VTE) in Ukraine. The professionalization of teachers working in the field of vocational education and training (VET) is considered to be more complex than in the general education system as here the relevance of teachers’ competences not only has an impact on learners (vocational students), but also on the quality of VET as such and its functionality for the employment sector. An overarching quality criterion is to ensure that expectations of vocational schools and the motivations and competences of future teachers can be aligned.

This ‘matching problem’ is materialized by the ‘theory-practice gap’ as the ‘users’ of VTE qualifications, being the employers of future teachers, are normally not involved in setting up or at least influencing how teachers are trained and how whatever they learn at university can be linked with and applied to in the classroom. This one-sided institutional reality explains why teachers do not feel well prepared for their future occupational destination.

PBG (partnership-based governance) is seen as an instrument to tackle this problem by including VET schools in activities such as curricula development or teaching methodology, and it even could mean establishing a governance system based on partnerships reaching beyond these two stakeholders. Since decentralisation is a major aspect of current Ukrainian VET policy, PGB in VTE fits into the political agenda, by questioning traditional roles of responsible institutions.

The project aims at developing and piloting governance structures between the Ukrainian partner HEIs and regional VET schools. The focus is on overcoming the theory-practice gap between university education and teaching requirement in VET, and on setting up governance in a new, i.e. partnership-based manner between relevant institutions in VTE.

The project aims at creating awareness for a modern VTE system in Ukraine, and at raising the status of the teaching profession.

 

Проект Erasmus + стосується управління в професійно-технічній освіті (VTE) в Україні. Професійна підготовка викладачів, які працюють у сфері професійно-технічної освіти (ПТО) вважається складнішою, ніж у загальноосвітній системі, оскільки тут актуальність компетентностей вчителів впливає не тільки на учнів (професійно-технічних студентів), але й на якість ПТО як такої та її функціональність для сектору зайнятості. Загальним критерієм якості є забезпечення відповідності очікуванням професійно-технічних навчальних закладів та мотивації й компетенції майбутніх учителів.

Ця проблема “узгодження” матеріалізується “прогалиною між теорією та практикою”, оскільки “користувачі” кваліфікацій ВТЕ, будучи роботодавцями майбутніх викладачів, зазвичай не беруть участь у створенні або принаймні не впливають на те, як навчаються майбутні викладачі та як під час навчання в університеті формуються навички, необхідні для роботи в аудиторії. Ця однобічна інституційна реальність пояснює, чому викладачі не відчувають себе добре підготовленими до майбутнього професійного призначення.

PBG (управління на основі партнерства) розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми, включаючи школи ПТО до участі у таких заходах, як розробка навчальних програм чи методика викладання. Це може означати створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох зацікавлених сторін. Оскільки децентралізація є основним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, PBG у ВТЕ вписується у політичну програму, ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проект спрямований на розробку та пілотування структур управління між українськими ВНЗ-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню розриву теоретичної практики між університетською освітою та потребою у викладанні в закладах ПТО, а також на налагодженні нового управління на новому, тобто на основі партнерства між відповідними установами ВТЕ.

Проект спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ВТЕ в Україні та підвищення статусу професії викладача.

МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО