logo

 

 

 

 

 

 

NEW MECHANISMS OF PARTNERSHIP-BASED GOVERNANCE AND STANDARDIZATION OF VOCATIONAL TEACHER EDUCATION IN UKRAINE (PAGOSTE)

(609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP)

Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні

Project acronym: PAGOSTE Коротка назва проєкту: PAGOSTE QUALITY ASSURANCE STRATEGY OF ERASMUS+ PROJECT PAGOSTE

DISSEMINATION STRATEGY OF ERASMUS+ PROJECT PAGOSTE

DISSEMINATION PLAN OF ERASMUS+ PROJECT PAGOSTE OF NTU

Презентація ERASMUS+ PROJECT PAGOSTE

Priority: Capacity Building in higher education – Structural Projects Пріоритет Розвиток потенціалу вищої освіти
Project duration: 15.01.2020 – 14.01.2023 Тривалість проєкту: 15.01.2020 – 14.01.2023
EU funding instrument: European Neighbourhood Instrument (Erasmus+: КА2 CBHE) Програма фінансування ЄС:  Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Target groups:

Students at HEIs who study in vocational teacher training programs, VET teachers, VET school management, Ministry of Education and Science of Ukraine, VET learners, employers

Цільова група:

студенти ЗВО, які навчаються за програмами підготовки викладачів професійної освіти, викладачі професійної освіти, керівники закладів професійної освіти, Міністерство освіти і науки України, слухачі закладів професійної освіти, роботодавці

Consortium members Учасники консорціуму
EU partners

·  University of Konstanz, Germany, coordinator, www.uni-konstanz.de

·  Vienna University of Business and Economics, Austria, www.wu-wien.ac.at

·  University Roma Tre, Italy, www.uniroma3.it

Ukrainian partners

·       Ministry of Education and Science of Ukraine, Kyiv, mon.gov.ua

·       Kyiv National Economic University, Kyiv, www.kneu.edu.ua

·       Institute of Vocational Education and Training at the National Academy of Pedagogical Sciences, Kyiv, www.ivet.edu.ua

§  Ukrainian Engineering Pedagogics Academy, Kharkiv, www.uipa.edu.ua

·       National Transport University, Kyiv, www.ntu.edu.ua

·       South Ukrainian National Pedagogical University, Odesa, pdpu.edu.ua

Партнери з ЄС

·  Університет Констанц, Німеччина, www.uni-konstanz.de

·  Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія, www.wu-wien.ac.at

·  Римський університет Тре, Італія, www.uniroma3.it

Українські партнери

·  Міністерство освіти і науки України, Україна, mon.gov.ua

·  Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна, www.kneu.edu.ua

·  Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Україна, www.ivet-ua

·  Українська інженерно-педагогічна академія, Україна, www.uipa.edu.ua

·  Національний транспортний університет, Україна, www.ntu.edu.ua

·  Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Україна, pdpu.edu.ua

Новини

Звіт декана факультету економіки та права про роботу команди НТУ над проєктом ERASMUS + «Нові механізми управління на базі партнерства та стандартизації професійної педагогічної освіти в Україні» (PAGOSTE)

Скайп-зустріч в рамках проєкту ErasmusPlus PAGOSTE з координатором НЕО в Україні Світланою Шитіковою

ЄС допомагає вдосконалювати систему професійної освіти

Перша зустріч проєктних команд – виконавців проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE

Project site: http://pagoste.eu Сайт проєкту: http://pagoste.eu  
Facebook pageFacebook Сторінка у Facebook  
The Erasmus+ project deals with governance in vocational teacher education (VTE) in Ukraine. The professionalization of teachers working in the field of vocational education and training (VET) is considered to be more complex than in the general education system as here the relevance of teachers’ competences not only has an impact on learners (vocational students), but also on the quality of VET as such and its functionality for the employment sector. An overarching quality criterion is to ensure that expectations of vocational schools and the motivations and competences of future teachers can be aligned.

This ‘matching problem’ is materialized by the ‘theory-practice gap’ as the ‘users’ of VTE qualifications, being the employers of future teachers, are normally not involved in setting up or at least influencing how teachers are trained and how whatever they learn at university can be linked with and applied to in the classroom. This one-sided institutional reality explains why teachers do not feel well prepared for their future occupational destination.

PBG (partnership-based governance) is seen as an instrument to tackle this problem by including VET schools in activities such as curricula development or teaching methodology, and it even could mean establishing a governance system based on partnerships reaching beyond these two stakeholders. Since decentralisation is a major aspect of current Ukrainian VET policy, PGB in VTE fits into the political agenda, by questioning traditional roles of responsible institutions.

The project aims at developing and piloting governance structures between the Ukrainian partner HEIs and regional VET schools. The focus is on overcoming the theory-practice gap between university education and teaching requirement in VET, and on setting up governance in a new, i.e. partnership-based manner between relevant institutions in VTE.

The project aims at creating awareness for a modern VTE system in Ukraine, and at raising the status of the teaching profession.

Erasmus+ проєкт направлений на управління у галузі підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Набуття професії викладачами, які працюють у галузі професійно-технічної освіти, вважається складнішим, ніж у системі загальної середньої освіти, оскільки тут актуальність їх компетентностей не тільки впливає на учнів (студентів ПТО), але й на якість ПТО в цілому та його функціональності (користь) для роботодавців. Узагальнюючим критерієм якості є впевненість в тому, що очікування закладів ПТО, мотивація та компетентності майбутніх викладачів можуть бути узгоджені між собою.

Ця “проблема узгодженості” матеріалізується у вигляді “пробілу між теорією та практикою”, оскільки “споживачі” дипломів про професійну освіту, будучи роботодавцями майбутніх учителів, зазвичай не приймають участь у визначенні або, щонайменше, впливі на те, як майбутні викладачі навчаються в університеті та як те, що вони вивчають може бути пов’язане і використане в класі. Ця однобічна інституційна реальність пояснює, чому викладачі не відчувають себе добре підготовленими до майбутнього професійного призначення.

Управління на основі партнерства розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми шляхом залучення закладів ПТО у такі заходи, як розробка навчальних програм чи методика викладання, і це навіть може означати створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох стейкхолдерів (зацікавлених сторін). Оскільки децентралізація є головним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, управління на основі партнерства в підготовці викладачів ПТО відповідає політичному сьогоденню, в той же час не ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проєкт спрямований на розвиток та пілотування структур управління між українськими університетами-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню теоретично-практичних пробілів між університетською освітою та вимогами до викладання у закладах ПТО, а також налагодженню управління у новий, тобто на основі партнерства між відповідними установами в галузі ПТО, спосіб.
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ПТО в Україні та підвищення статусу професії викладача.

Project goals and objectives: Мета та завдання проєкту:  
Wider objective is to foster the quality and relevance vocational teacher education in Ukraine by establishing standards with respect to partnership-based governance (PBG) mechanisms between universities, which offer vocational teacher training, and vocational schools.

Specific project objectives are:

– to establish effective mechanisms of partnership between HEIs, which are involved in vocational teacher education, and vocational schools and other stakeholders;

– to employ mechanisms of PBG for in-service vocational teacher training;

– to enable educational institutions involved in vocational teacher education to use standards for PBG.

 

Метою проєкту є підвищення якості та актуальності підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти.

Завдання проєкту:

– налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти й іншими зацікавленими сторонами;

– запровадити механізми УОП в систему підготовки викладачів для професійної освіти;

– дати змогу навчальним закладам, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, використовувати стандарти УОП.

 
Activities: Напрями діяльності за проєктом:  
·      Analysis of vocational teacher education governance

·      Elaboration and implementation of PBG mechanisms

·      Content input from European partners on elaboration of PBG mechanisms

·      Setting up PBG mechanisms for the national level

·      Awareness raising, dissemination and exploitation of results

·      Coordination and organization of project implementation

·      Coordination and organization of project implementation

·      Management, quality assurance and sustainability of project results

·       Аналіз системи управління підготовкою викладачів для професійної освіти

·       Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства (УОП)

·       Змістовий внесок європейських партнерів в розробку механізмів УОП

·       Запровадження механізмів УОП для національного рівня

·       Підвищення поінформованості, поширення та використання результатів

·       Координація та організація реалізації проєкту

·       Менеджмент, забезпечення якості та стійкості результатів проєкту

Expected results: Очікувані результати:  
  1. Governance of vocational teacher education analysed
  2. Partnership-based governance (PBG) elaborated and implemented
  3. Content from European partners on PBG inputted
  4. PBG mechanisms for the national level set up
  1. Проаналізовано систему управління підготовкою викладачів для професійної освіти
  2. Розроблено та впроваджено механізми управління на основі партнерства (УОП)
  3. Зроблено внесок європейськими партнерами в розробку механізмів УОП
  4. Запроваджено механізми УОП для національного рівня
Name of staff member from NTU Робоча група проекту від НТУ  
1. Mykola Dmytrychenko, Doctor of Technical Sciences, Professor and Rector of the National Transport University – Project leader

2. Natalia Bondar,  Doctor of Science in Economics, Associate Professor, the Dean of the Faculty of Economics and Law, – project coordinator

3. Oleksandr Hryshchuk, PhD in Technical Sciences, Professor and Vice-Rector for educational work

4. Khalidakhon Bakhtiiarova, PhD in Education, associate professor, Professor of the Philosophy and Pedagogics department

5. Danylo Savostin-Kosiak, PhD in Technical Sciences

1. Дмитриченко М.Ф., д.т.н., проф., ректор НТУ – керівник проєкту

2. Бондар Н.М., д.е.н., доц., декан факультету економіки та права – координатор  проекту

3. Грищук О.К., к.т.н., проф., проректор з навчальної роботи

4. Бахтіярова Х.Ш., к.пед.н., проф., кафедра філософії та педагогіки

5. Савостін-Косяк Д.О., к.т.н., доц. кафедри ТЕЕАС

МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО